2019. január 21., hétfő

Interjúsorozat #1

Közelgő harmincadik születésnapomra egy válogatásalbummal, valamint egy egyhetes interjúsorozattal készülök, utóbbiban kedves ismerőseim működtek közre jobbnál jobb kérdésekkel. A mai naptól vasárnapig minden nap megosztom egy-egy ember kérdéseire a válaszokat. Kezdődjön hát a sorozat! :)

Anna kérdései:



Hogyan határoztad el, hogy zenélni szeretnél?

Az egész egyfajta játékként indult még tizenegy éves koromban, habár nem kizárt, hogy én azt ott nagyon is komolyan gondoltam. Akkortájt öcsémmel sokat néztük a Z+ (ma már Viva) csatornát, amiből özönlöttek a divatos zenék és slágerek. Annyira megtetszett nekünk a dolog, hogy mi is alapítottunk egy „együttest”, én pedig ennek keretén belül lelkesen belevetettem magam a dalírásba. Ontani kezdtem az énekdallamokat és a dalszövegeket. Természetesen ezek a darabok még nagyon kezdetlegesek voltak, ráadásul szegény családomat is megtiszteltem velük, ugyanis családi összejöveteleken rendszerint tartottunk „koncerteket”. :D Tizenkét évesen beiratkoztam egy tánc-és énekiskolába, és akkor már arról álmodoztam, hogy egy napon híres énekesnő leszek. Aztán ahogy múltak az évek, az íródó dalok komolyabb hangvételűek lettek, közben jött a tinédzserkor annak minden bajával együtt, és ekkor már egyértelműen az önkifejezés eszközévé vált a dalírás.

Miért a rock irányzat mellett döntöttél?

Tizenhárom-tizennégy éves korom tájékán lettem a rock/metal műfaj szerelmese, és akkor úgy éreztem, megtaláltam, amit kerestem. Van benne egy olyan nyers erő, egyfajta súly, ami szerintem tökéletes háttér a komolyabb mondanivalójú dalokhoz.

Melyik a kedvenc számod magadtól?

Ez nehéz kérdés, mert rengeteg kedvencem van, már eleve minden albumomról legalább egy. :) A legutóbbiról például nagyon szeretem a Mélységet, az azelőttiről a Szikla és A remény a két nagy kedvencem, a Lebegés albumról pedig a Hagyj élni. De közel áll hozzám a Fohász és az I’m Sick is.

Mit tanácsolnál azoknak, akik most szeretnének belefogni a zenélésbe?

Hogy elsősorban a maguk öröméért és boldogságáért zenéljenek.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése