2017. január 22., vasárnap

Új album folyamatban

Nem bírtok velem ;) Február 14-én jelentetem meg Vágy című albumomat, de közben már dolgozom a soron következőn. Néhány infó:

VÁGY

Valentin napon adom ki soron következő albumomat, amely egy kevésbé szokványos témával foglalkozik. Nevezetesen egy lányról szól, aki korábbi csalódásai, kudarcai és fájdalmai elől a szexbe menekül. Jéghideg szívvel hajszolja az élvezeteket, csak a testi örömök nyújtanak neki boldogságot. Tudja magáról, hogy többre jelenleg nem képes, és ha valaki megpróbálja a szívét is behálózni, azt durván elhajtja. A dalok többsége a nyers szexuális vonzalomról és vágyról szól, de olyan számok is vannak, amelyekben felszínre kerülnek a lány lelki vívódásai, láttatva, hogy a kemény álarc alatt nagyon is sebezhető.
Komor, nyers számok, kendőzetlen szexualitás, elfojtott fájdalmak - ez röviden a Vágy.


KAPASZKODJ A LELKEMBE!

2016. június 11-én jelent meg egy album-duológia első része, 'A Másik Fél' címmel (egyben ez volt az első lemez, ami már Dory DayDreamer néven jött ki). Ez a duológia egy lelki társ-kapcsolatról, egy őrült szerelem szárnyalásáról, majd annak fokozatos hanyatlásáról szól. Az első album ennek a szerelemnek a szebbik oldalát mutatta be. Most elkezdtem dolgozni a duológia másik felén, amely a 'Kapaszkodj a lelkembe!' címet viseli. Ezek a dalok már zaklatottabbak, komorabbak, néha fel-felkapaszkodnak, ahonnan aztán újra lezuhannak. Érdekesség, hogy az album számait kereken tíz évvel ezelőtt írtam.
Jelenleg hét szám van készen, időpont egyelőre nincs, hogy mikor jelentetem meg, de valószínűleg az év második felében.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése