2019. január 24., csütörtök

Interjúsorozat #4


Lilla kérdései következnek.


- Melyik az első dallam, amire emlékszel egészen kicsi korodból?

Pap Ritától a Csodacsacsi. :D Emlékszem, óvodás voltam, nagyjából négy-öt éves, amikor ment a tévében. Mivel gyakran adták, hamar megjegyeztem a szövegét, aztán én tanítgattam az ovistársaimnak a dalocskát.


- Melyik az a zenekar vagy zenész, akinek a koncertjét semmi pénzért nem hagynád ki? Ha a Mortal Love esetleg újra összeállna, és Budapestre jönnének, elsők között váltanék rájuk jegyet. Rengeteget jelent számomra a zenéjük, sok életszakaszban nyújtott támaszt, nem véletlenül az ő nevüket és logójukat tetováltattam a karomra. Sajnos még 2011-ben feloszlottak. Ám néhányan az egykori tagok közül - köztük az énekesnő - nemrégiben új projektbe fogtak Heart of Pandora néven. Erősen reménykedem, hogy talán ez a csapat majd fellép nálunk is. Fun fact, hogy annak idején a Mortal Love első külföldi koncertje Budapesten volt (de sajnos én csak rá néhány hónapra ismertem meg őket) és elmondásuk szerint nagyon szerettek itt lenni. 

- Melyik a kedvenc népdalod és miért?
A Szép csillagos az ég című francia népdal, mert van egyfajta misztikus, borzongató hangulata számomra. Évekkel ezelőtt azt álmodtam, hogy egy ismeretlen lány áll egy tízemeletes panelház tetején, és ezt a dalt énekli. Furcsa és kissé ijesztő álom volt, de azóta csak még inkább kötődöm ehhez a népdalhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése