2019. január 27., vasárnap

Interjúsorozat #7


Miki kérdésével zárjuk a sorozatot. Mindenkinek nagyon-nagyon köszönöm, aki kérdezett és velem tartott!



Kicsit más irányú, de: mit jelent(ett) számodra a Linkin Park zenéje?

A Linkin Park egy nagyon meghatározó zenekar volt az életemben. Az első két albumukat rongyosra hallgattam, ráadásul ők voltak a későbbi rock/metal iránti rajongásom előszobája. Akkortájt kezdtek kiközösíteni az iskolában, jött a tinédzserkor, és az ő zenéjük tartotta bennem a lelket. A tagok tulajdonképpen "képzeletbeli barátaim" voltak, minden infót megjegyeztem mindegyikőjükről, tudtam, mikor születtek, mi a kedvenc ételük, van-e kutyájuk, macskájuk. Fejben elképzeltem, hogy jó barátok vagyunk, beszélgettem velük. Még történeteket is írtam a tagokról. Tehát egy nagyon fontos pontja volt az életemnek, hogy megismertem a zenéjüket, a csapatot. Korábban sosem sírtam hírességek halálhírén, de amikor Chester öngyilkos lett, napokig zokogtam. 

Bár a harmadik albumuktól kezdve már nem követtem a munkásságukat, de jó szívvel gondolok rájuk, a Hybrid Theory és a Meteora albumokat pedig máig szívesen hallgatom vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése